Namn 1


Kommentarer
Postat av: Gealach

Hehe, nej, jag vågar inte ens tala om för folk vad jag sa att mina eventuella barn skulle heta. Har lite mer sansade funderingar numera... :-) Om det någonsin skulle bli aktuellet...

2009-06-27 @ 23:05:59
URL: http://www.metrobloggen.se/gealach
Postat av: Nina

Och Éowyn hade aldrig funnits i mina fantasier eller ens i mina och Peters listor, som ändå var långa. Nej, när jag kom upp efter tre timmars "uppvak" (efter vaket kejsarsnitt) så hette hon redan Éowyn och jag hade inget att säga till om för det var hon och Peter överens om. Men jag lovar att vi fått repetera hennes namn många gånger! Och bokstavera...



Wilfred (efter ivanhoe) fanns på min lista!

2009-06-30 @ 07:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0