Gravidserier i bokform!

Hej alla!


Nu börjar det närma sig tryckningsdags för min seriebok. Den blev betydligt dyrare än jag räknat med, så jag vill gärna veta på ett ungefär hur många som faktiskt vill köpa en bok av mig.

Den kommer att innehålla drygt 180 teckningar, varav 30-40 som inte kommer att publiceras alls här på bloggen. Priset får du delvis bestämma själv - mellan 100 och 150 kr. Frakt på 24 kr tillkommer om du inte vill hämta den i Uppsala eller Västervik.


Kanske har du vänner som väntar barn eller just har fått? Kanske vill du ha en egen bok att bläddra i?

Hör av dig om hur många böcker du vill ha, och hur mycket du vill betala för dem!  Skicka gärna ett mejl istället för att kommentera, ingen annan har att göra med hur mycket just du vill betala.


[email protected]

Hälsningar från Karin, som återkommer imorgon med en ny ruta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0