Illamående 3


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, med ettan mådde jag illa om jag klev upp före åtta på morgonen och inte hade ätit frukost på sängen innan jag klev upp. Det var lyx! Med trean klarade jag mig skapligt så länge jag åt konstant, eller åtminstone varje timme. Så jag har sannerligen inte provat ert helvete, även om tvåan var jobbig...

2009-06-03 @ 07:16:40
Postat av: Anno

Med ettan var jag så nära näringslösningen man kunde komma. Endast det att jag var så envis att jag tog mig för egna krafter till MVC-läkaren gjorde att de tyckte att jag inte behövde läggas in. Att promenaden till busshållsplatsen tog 20 min istället för fem, att jag torrkräktes på bussen pga av allas parfymer och schampoodofter och att jag gick ner 2kg i veckan spelade ingen roll. Uppenbarligen fick jag ju behålla tillräckligt av maten eftersom jag trots allt stod upp (5 min i taget). vätskeersättning? Nej den fick mig att spy ännu värre.

2009-06-03 @ 10:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0