Vinnar-T-shirten!




Kommentarer
Postat av: JoHo

Hahahaha! Jag har hört så många historier om hur magen blir "allmän egendom"... men jag har inte råkat ut för det alls. Förren häromdagen på en restaurang när kvinnan som äger stället (50-årsåldern) rusade fram och började känna "åh, är det en pojke?" Jag blev helt paff. Men hon var så rar så jag skrattade mest ;)

2009-07-28 @ 09:50:54
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: Corazon

Hahaha! Så här kände jag många gånger. Ens kropp blir verkligen allas egendom när man är gravid.

Sen finns det en allmän åsikt att om man är gravid får man säga "hej tjockis, hur mycket har du gått upp nu då?" och putta på magen utan att man ska bli ledsen. När man vet att en bebis väger under 4 kilo och man själv väger över 20 kilo mer än tidigare då vill man inte så gärna höra det.

2009-09-13 @ 19:39:46
URL: http://www.metrobloggen.se/soderomsoder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0